FAQ

1. Algemeen

Over BnB Loved.

Beleef een onvergetelijke trip en logeer bij de meest hartverwarmende plekjes in Europa. Op BnB Loved vind en boek je de mooiste hotels, bijzondere B&B’s, heerlijke wellness retreats of luxe lofts.

2. Reserveren & Boeken

Hoe kan ik een accommodatie reserveren?

Op onze website kun je op dit moment alleen een reserveringsaanvraag doen. Heb je een accommodatie gevonden die aan jouw wensen voldoet? Kies dan de door jouw gewenste datum en reisgezelschap en klik op reserveer. Volg alle stappen en je reserveringsaanvraag zal zo snel mogelijk in behandeling worden genomen. Ter bevestiging ontvang je een e-mail. Let op: een reservering is pas definitief nadat deze per e-mail is bevestigd.

Ik heb geen e-mailbevestiging van mijn reservering ontvangen, wat moet ik nu doen?

Controleer allereerst de map met ongewenste e-mails. Wanneer daar ook geen bevestiging in terug te vinden is, neem dan per mail contact met ons op via [email protected].

Ik heb een reserveringsaanvraag gedaan, is mijn aanvraag nu definitief?

Nee, een reserveringsaanvraag moet altijd worden bevestigd door de accommodatie. BnB Loved zal contact met hen opnemen nadat jouw aanvraag bij ons binnen is gekomen. Je ontvangt op werkdagen binnen 24 uur een reactie van ons. Mocht je om wat voor reden dan ook af willen zien van je boeking dan gelden de annuleringsvoorwaarden van betreffende accommodatie. Deze voorwaarden zijn terug te vinden op de accommodatieprofielpagina.

Kan ik mijn reservering nog wijzigen?

Het is mogelijk om jouw reservering te wijzigen, maar dit is wel afhankelijk van de voorwaarden en beschikbaarheid bij de accommodatie waar je reservering reeds is gemaakt. Voor vragen of wijzigingen kun je contact opnemen met ons team via [email protected].

Hoe kan ik een factuur van mijn reservering ontvangen?

Wanneer je graag een factuur van het verblijf wilt ontvangen, vraag deze dan tijdens je verblijf bij de accommodatie aan. De factuur ontvang je normaal gesproken bij het uitchecken bij de accommodatie zelf.

Hoe kan ik zoeken naar een accommodatie die bij mij past?

Je kunt via het menu op de site zoeken op land, plaats en datum. Weet je nog niet waar je heen wilt dan kun je ook uitgebreid zoeken. Je selecteert dan ‘bekijk alles’ in het menu. Daarnaast kun je via de filters zoeken op jouw voorkeuren, bijvoorbeeld op een thema zoals Art & Design of specifiek naar Citytrips.

Ik heb hulp nodig bij het boeken van een accommodatie

Kom je er niet uit, dan kunnen wij jou natuurlijk ook een handje helpen. Laat ons weten waar je voorkeur naar uit gaat (of juist niet) en wij komen met een passend voorstel. Mail ons op [email protected].

3. Prijzen & Beschikbaarheid

Welke prijs wordt er op de site getoond?

De getoonde prijzen die nu op onze site worden getoond zijn vanaf prijzen. De definitieve prijs ontvang je nadat je reserveringsaanvraag in behandeling is genomen.

Zijn er bijkomende kosten waar ik rekening mee moet houden?

Bijkomende kosten staan vermeld op de accommodatieprofielpagina bij reserveren. Het kan zijn dat er bijvoorbeeld nog extra kosten voor het ontbijt zijn, borg, toeristenbelasting, etc.

Andere, optionele kosten, die niet direct bij de prijs van een verblijf worden getoond, zijn bijvoorbeeld kosten i.v.m. persoonlijke wensen (zoals een extra bed, het meenemen van een huisdier).

4. Kamerinformatie

Ik reis met kinderen, mogen die op de kamer slapen?

De meeste accommodaties zijn ook geschikt voor kinderen, maar controleer dit altijd vooraf op de accommodatieprofielpagina van een accommodatie voordat je een reservering maakt. Ook kun je ons team hierover raadplegen.

Mag mijn huisdier op de kamer verblijven?

Dit verschilt per accommodatie en staat aangegeven op de accommodatieprofielpagina van de accommodatie.

Kan ik een extra (kinder)bed op de kamer krijgen?

Dit verschilt per accommodatie en staat aangegeven op de accommodatieprofielpagina van de accommodatie. Controleer dit altijd goed. Voor extra zekerheid kun je altijd contact opnemen met ons team om dit voor je na te vragen.

5. Annuleren

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Hiervoor kun je contact opnemen met ons team via [email protected]. Let op, er kunnen soms kosten in rekening worden gebracht. Elke accommodatie hanteert eigen annuleringsvoorwaarden, deze zijn terug te vinden op hun accommodatieprofielpagina. Soms kan het zijn dat je dus een deel van je verblijf alsnog moet betalen.

Zijn er kosten verbonden aan het annuleren?

Wanneer je een reservering hebt gemaakt en je annuleert tijdig, dan kun je vaak nog gratis annuleren en betaal je geen annuleringskosten. Wanneer je niet tijdig annuleert, kan het zijn dat er annuleringskosten van toepassing zijn. De hoogte hiervan is afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden van je geboekte accommodatie. De voorwaarden kun je terug vinden op de accommodatieprofielpagina. Indien je wilt annuleren neem dan contact op met BnB Loved via [email protected].

Waar kan ik de annuleringsvoorwaarden vinden?

De annuleringsvoorwaarden zijn terug te vinden op de accommodatieprofielpagina van de betreffende accommodatie. De annuleringsvoorwaarden verschillen per accommodatie. Wij hebben hier geen invloed op.

Is het nodig om een annuleringsverzekering af te sluiten?

We adviseren je om altijd een annuleringsverzekering af te sluiten. Lees daar ook altijd de voorwaarden goed van door.

6. Betaling

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij de accommodatie zijn er verschillende betaalmogelijkheden, dit vind je terug in het online profiel van de accommodatie en verschilt per accommodatie. Tijdens het boeken van jouw gewenste verblijf wordt dit duidelijk aangegeven.

Welke belastingen en toeslagen zijn inbegrepen bij de boeking?

Alle toeslagen en belastingen die bij de boeking te zien zijn, worden bepaald door de accommodatie zelf of door de lokale wetgeving.

Vraagt de accommodatie om een borg?

Soms vragen accommodaties een borg. Dit kan in de vorm van een creditcard of geldbedrag. Indien een accommodatie om een borg vraagt staat dit vermeld op hun accommodatiepagina.

7. Mijn account & gegevens

Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?

BnB Loved respecteert en beschermt de privacy van de bezoekers van de website en zorgt dat alle persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wij verzamelen verschillende gegevens om jou een zo optimaal mogelijke dienstverlening te bieden. Wij verstrekken de gegevens in geen geval aan derden. In het Privacy Statement wordt precies uitgelegd welke gegevens wij verzamelen en wat wij ermee doen.

8. Contact & Service

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons mailen op [email protected].

Mijn vraag staat er niet tussen

Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via [email protected].

Naar homepage